Servicevoorwaarden ‘SKIMI’

‘SKIMI’ staat er voor zich te willen onderscheiden op het gebied van service. Wij als bedrijf vinden het erg belangrijk om in te spelen op een uitstekende service om er voor te zorgen dat je geen problemen zult ondervinden tot betrekking van ons product. Dit zullen wij als bedrijf realiseren door in te spelen op een aantal aspecten. Lees hieronder alle voorwaarden.

Bestel jouw ‘SKIMI’ op deze pagina!

Persoonlijk contact

Als bedrijf willen wij ons graag onderscheiden in het persoonlijke contact. Het is daarom mogelijk om contact met ons op te nemen via de mail en via de telefoon. Wij staan elke werkdag van 8 uur s ’ochtends tot 5 uur s ’middags voor je klaar. Graag beantwoorden wij jouw vragen en informeren wij je over ons product. Twijfel niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier en we reageren altijd binnen 2 werkdagen!

Voorwaarden retourneren

Alle producten die vooraf zijn afgerekend kunnen terug worden gestuurd binnen een periode van 14 dagen. Mochten er dus twijfels zijn over het product is er een mogelijkheid om het product te retourneren. Indien je het artikel wilt retourneren kan dit via het retourformulier. Dit geldt niet als het pasje door eigen zeggen is kwijtgeraakt of beschadigd.

Garantie

Alle producten die wij verkopen zijn op voorhand getest door het bedrijf. Voor de producten die wij verkopen geldt 4 weken garantie. Mocht er een twijfel zijn over het product is er altijd een mogelijkheid om contact met ons op te nemen. Mocht het pasje daadwerkelijk niet goed functioneren dan zullen wij deze vergoeden en een nieuw pasje opsturen.

Levertijden

De levertijden van de ‘SKIMI’ liggen tussen de 1-3 werkdagen. Mocht dit door omstandigheden verhinderd zijn zullen wij dit vroegtijdig laten weten en hier een oplossing voor bedenken.

Gratis verzending

‘SKIMI’ hanteert op alle bestellingen gratis verzending. De ‘SKIMI’ wordt verzonden via PostNL briefpost.